torsdag 20. august 2009

Velkommen!

Hei og velkommen til "vigdis of the caribbean"!

I denne bloggen skal jeg skrive om livet i Den Dominikanske Republikk:)

Kofferten er pakket og jeg er klar til å reise. Nesten hele fredagen skal brukes til bilkjøring, høres ganske kjedelig ut, men jeg tror det skal gå bra ettersom det er jeg som skal kjøre mye av veien:)

Selv om det ikke har gått opp for meg at jeg skal reise enda, så er jeg veldig spent og jeg gleder meg. Det kan bli interresangt å se hvordan det skal gå å stå opp så tidlig at jeg kan møte på Gardemoen kl. 04.30. Men jeg får håpe at jeg kan sove på flyet og at det ikke er så veldig mange på Gardemoen enda:)

Jeg har allerede hatt litt kontakt med vertsfamilien min og jeg gleder meg veldig til å møte dem, men jeg er ganske nervøs for å treffe dem ettersom det er de jeg skal bo sammen med det neste året.

Jeg kan ikke love at jeg vil være veldig aktiv på denne siden, men jeg skal forsøke å skrive slik at dere forstår litt om hvordan hverdagslivet som en utvekslingsstudent er, og hvordan livet i den Dominikanske Republikk er.

1 kommentar:

  1. Lykke til der ute i den store verden. Håper virkelig du får det fint. Kommer til å savne deg her hjemme. Og husk å oppdatere bloggen. Blir så artig for oss hjemme ;)

    SvarSlett