søndag 25. april 2010

paaskeferien

I paaskeferien fikk jeg meg mange turer til stranda, forst dro jeg til Sosua med AFS (Sosua er en strand ca 2-3 timer unna byen som er sikkelig fin), dagen etter dro jeg til Samaná til en strand som heter Cayo Levantado, dette er en helt fantastisk oy sor i landet. Jeg dro dit samen men venner fra klassen og fra afs.

Den siste delen av paaskeferien var jeg med ei veninne fra Belgia og familien hennes til Puerto Rico. Dette var en veldig morsom tur. Vi var en gjeng paa ca 10 stk og vi var der ca 4 dager paa et hotell like ved stranda. Mens vi var der ble det et par shoppingturer, strandturer og lit sightsing i gammlebyen i hovedstaden. Foreldrene til Esther (fra belgia) hadde baade venner og familie der saa vi reiste litt rund paa besok ogsaa. En av vennene som vi besokte var naboen til Don Omar (en kjent regeton sanger), mange i grupen ble veldig begeistret da de hoerte det og tenkte at de faktisk kunne moete han, men saa kom de paa at han hadde en konsert i den dominikanske republikk den helga... Dette var en helt fantastisk ferie og det var veldig spenende og faa se forskjellen mellom PR og DR, selv om forskjellene ikke er saa veldig tydelige sa er det lett og se hvilket av de to tilhoerer USA...

Jeg har desvere ingen bilder naa, men jeg skal faa lagt inn litt bilder neste gang.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar