lørdag 20. mars 2010

Klassefest

I tillegg til at jeg faar vaere med paa mange turer med afs saa er det mange fester jeg kan vaere med paa naar jeg er hjemme. Dette er bilder fra en klassefest paa torsdag. Forskjellen paa festene her er veldig store, og jeg er glad for at jeg har faatt oppleve de forskjellige typene.
1 - De festene som er i discotekene, alle maa kle seg opp skikkelig pent for aa slippe inn, og det eneste de gjoer der er aa drikke og danse, det er mulig aa proeve aa snakke med murikken er saa hoy at det er nesten umulig. Dersom du drar paa en bar er det omtrent det samme, men musikken og folkene varierer mer og du trenger ikke pynte deg saa mye.
2 - Privatfestene hvor vennes samles hjemme og drikker, danser eller bare sitter aa prater. Dersom festen er hos noen rike saa sitter vi som regel inne i huset eller i hagen deres og musikken som blir satt paa er musikk fra usa. Dersom det er hos noen som er delhvis fattige saa sitter vi som regel ute paa gaten og musikke som blir satt paa er regeton (disse festene er moromst).
3 - Den siste typen er gatefest. Disse festene er for det meste i de fattigste strokene, alle som vi kan komme, de tar med egen drikke eller kjoeper der, musikker og folkene varierer veldig fra gang til gang. Disse festene er "farligere" ettersom du kan aldri vite hvem som er der, eller hva som kan hende.






Dette var en fest i huset til en venn av meg fra klassen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar