lørdag 20. mars 2010

Hvaltitting






Jeg var paa en tur med AFS til et veldig fint sted som heter Samaná, der skulle paa hvalkikking. Det var veldig morsomt, vi saa 4 hvaler; en mor med sitt barn og to henner som sloss for moren. Jeg fikk tatt noen bilder, men desverre saa ble jeg saa fasinert over hvalene saa jeg kom ikke paa aa ta bilder foer de hadde dratt under vann igjen...
Etter at vi ble en smule lei av hvalene dro vi til en helt utrolig fin oy som var like i naerheten, der ble vi og solte oss og spiste middag. Hele denne dagen var utrolig og det var kjempe morsomt aa faa oppleve det. Jeg ble temmelig solbrennt etter denne dagen, ettersom det var sol hele tiden, jeg hadde med solkrem, men jeg glemte aa smore meg inn, saa da jeg kom paa skolen den mandagen ble jeg kallt baade tomat og gulrot (hvorfor jeg fikk det siste kalledavnet vet jeg ikke, med det var det som ble mest brukt) alle var skikkelig fasinerte over at det var mulig aa bli saa rod...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar