lørdag 13. mars 2010

Den siste maaneden har vaert veldig spennende med mye reising og mange fester, men forst kan jeg vel forklare betydningen av det siste blogginlegget mitt...
det fortse bildet er fra en AFS leir som var veldig betydningsfull for alle AFSdeltakere, selve leiren var ikke saa veldig interessang, men det var betydningen som var viktig for oss, fordi etter denne leiren var vi ferdig med ca halve aaret og naa hadde vi endelig muligheten til aa reise uten familien. Tidligere kunne vi reise, men bare sammen med AFS eller et familiemedlem, men naa har vi litt mer frihet for aa si det paa den maaten.
De to andre bildene var fra min forste reise uten familie. Da dro jeg til hovedstaden sammen med Ester fra Belgia og Silja fra Finnland for aa gaa paa en konsert med Aventura. Aventura er et delvis dominikansk band som spiller bachatamusikk. Stadioen var nesten halvfull da vi kom, 5 timer foer konserten begynte, og etter at vi kom var det en gjevn strom av folk som komm gaaende inn helt til 1 time etter at konserten startet. Stemningen var hoy og det var utrolig morsomt aa faa med seg.

Resten jeg har gjort etter det faar jeg skrive en annen gang... jeg vet ikke naar, men jeg haaper det blir foer paaske.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar